ҚАЗАҚСТАНДЫҚ АВТОБАНДАРДА ЖАҢА ЖАБЫНДЫЛАРДЫ СЫНАУДА

 In жаналыктар

Қазақстанда автобандарда ғылыми-зерттеу жұмыстары жүргізілуде. Бұл автобандардың құрылысында жаңа арнайы қоспаларды пайдаланумен байланысты, тікелей шиналардың жаңа жабындымен ілінісуін және әрине, оның тегістігін. Цемент бетон жабындысы бар автомобиль жолдарының жұмысына қатысты депутаттық сауалға жауап бере отырып, бұл зерттеу туралы ҚР Инвестициялар және даму министрлігінде хабарлады деп хабарлайды Today.kz тілшісі.

Бұрын Ерлан Барлыбаев, мәжіліс депутаты бола отырып, ұқсас жабындысы бар жолдарды салудан бас тартуды ұсынды. Оның мәлімдемесі күрделі континенталды климатымыздың ерекшеліктерімен ондай негізі бар автокөлік жолдарының эксплуатациясы автокөлік жолдарын мұз айдынына айналдырады  және жолдардағы жол-көлік оқиғаларын ұлғайтудың негізі болып табылады.  Ол сондай-ақ, едәуір қауіпті бұрылыстарды, көтерілістерді және құламаларды шиналардың үгінділерімен жабу керек, оларды ескі автошендерді кәдеге жарату бойынша  қазіргі зауыттарда артығымен шығаруда.

Министрліктің мәліметінше, Астана-Щучинск автожолын пайдалану тәжірибесі жақсы нәтижелер көрсетті, бірақ бірқатар проблемалық сәттер бар.

«Республиканың оңтүстік және солтүстік аймақтарында көктем-күзгі және қысқы кезеңдерде температураның “нөл” арқылы өту барысында цемент-бетон жамылғысы мәселесі өткір шығуда. Бұл жабындының сырғымалығына әсер етеді және жол-көлік оқиғаларының пайда болу ықтималдығын арттырады. Бұл мәселені шешу үшін цемент-бетон жамылғысы бар және учаскелерде шиналардың ілінісуі мен жабынды тегістігі көрсеткіштерін көтеру үшін  құйма эмульсиялық-минералды қоспалардан жіңішке қабаттардың тозуы құрылғысы жоспарлануда», – деп айтылған жауапта.

Ведомствода айтылғандай, бұл мәселені шешу үшін қазіргі таңда құрамы, технологиясын жасай отырып, оларды пайдалану облысын анықтай отырып, төрт арнайы эмульсиялық-минералды қоспаларды зерттеу бойынша  ғылыми-зерттеу жұмыстары жүргізілуде.

«Осы жұмыстардың шеңберінде Астана-Щучинск, Батыс Еуропа – Батыс Қытай автомобиль жолдарында «Микросюрфейсинг», «СлариСил», «ЧипСил» технологиялары және полимерлік-мастикалық асфальт-бетон түріндегі ыстық асфальт-бетон  қоспалары  бойынша цемент-бетонмен және асфальтбетонды жабындысы бар тәжірибелік-эксперименталды учаскелер салынды», – деп қосты министрлікте.

Жарық беруші қабаттарды ғылыми зерттеу асфальтбетондағы тозған шиналарды қайта өңдеу өнімдерін қолдана отырып жүргізіледі. Ұқсас учаскелер Астана, Алматы және Қарағанды қалаларында, сондай-ақ, Алматы-Қорғас және Көкшетау-Кішкенекөл-Бидайық -РФ шекарасы бағыттарында орналасқан.

Recent Posts

Start typing and press Enter to search

0
Connecting
Please wait...
Send a message

Sorry, we aren't online at the moment. Leave a message.

Your name
* Email
* Describe your issue
Login now

Need more help? Save time by starting your support request online.

Your name
* Email
* Describe your issue
We're online!
Feedback

Help us help you better! Feel free to leave us any additional feedback.

How do you rate our support?